Ի՞նչ է Բրենդինգը

Շատերը հաճախ շփոթում են ապրանքանիշը բրենդինգի հետ: Ապրանքանիշը կարելի է բնութագրել որպես ընկերություն, ծառայություն, ապրանք կամ հասկացություն, որը կարող է հեշտութցնել հաղորդակցումը և շուկայահանվել: Համեմատած չտարբերակված ապրանքի ՝ ապրանքանիշերը շուկայում գոյատևման ավելի մեծ հնարավորություն ունեն: Այնուամենայնիվ, այն պետք է շարունակաբար դիտարկվի ՝ համապատասխան որակը պահելու համար, մասնավորապես այն թիրախի համար, որին ինքը մտադիր է այն վաճառել: Մյուս կողմից, բրենդինգը արվեստ է `ներկայացնելու այն, ինչ ցանկանում եք, որ մարդիկ մտածեն ձեր ընկերության մասին: Դա ավելին է, քան պարզապես լոգոտիպ կամ պիտակ, այն ներկայացնում է արտադրանքի, ծառայությունների և հեղինակության վերաբերյալ մարդկանց ընկալումների համադրությունը: Ապրանքանիշը չի սահմանափակվում միայն առանձին արտադրանքով կամ ծառայությամբ, այլ կիրառելի է ամբողջ կորպորատիվ ինքնության համար:

Ինչու է բրենդինգը կարևոր ձեր ընկերության համար:

Բրենդինգի առավելությունների ցանկն անվերջ է, քանի որ այն ամենն, ինչ մենք գիտենք առօրյա ապրանքանիշերի մասին, որը մենք օգտագործում ենք, հենց բրենդինգի միջոցով է:
Բրենդինգի ամենամեծ առավելություններից մեկն այն է, որ այն ստեղծում է ինչպես ապրանքանիշի, այնպես էլ ընկերության հստակ հաղորդագրություն: Այլ կերպ ասած, ընկերության մոտեցումը արտացոլվում է նրա բրենդինգի գործողություններում, և դա մեծ ներդրումային գործոն է ընկերության հաջողության համար: Այնուամենայնիվ, անհրաժեշտ է ապրանքանիշն համապատասխան ցնել ընկերության իրական արժեքներին:
Երկրորդ, պոտենցիալ հաճախորդների համար ստեղծում է ապրանքանիշի որակի զգացողություն: Օգտագործելով բրենդը ձեր բիզնեսում `լինի դա պատկերրի, տեքստի, աուդիո կամ տեսանյութի միջոցով, արտադրանքի որակի գաղափարը հետք է թողնում հաճախորդների գլխում: Օրինակ, եթե միջին տեսք ունեցող մեքենան եկել է BMW- ի լոգոտիպով, առաջին բանը, որ գալիս է մարդու գլխին, այն է, որ այն լավ որակի է `համեմատած այդ նույն Toyota- ի լոգոտիպ ունեցող մեքենայի հետ: Պարզ ասած, դա ձևավորում է մարդու ընկալումը, թե ինչ է իրականում ապրանքանիշը:
Երբ հաճախորդը լավ պատկերացնի ապրանքանիշիը, դրան կհաջորդեն վաճառքները և եկամուտները ձեր բիզնեսի համար: Հաշվի առնելով, թե ինչպես են իրականացվում բրենդինգի շուկայավարման ռազմավարությունները, դա կարող է խթանել ընկերության վաճառքները: Հաճախորդը ավելի շատ պատրաստ կլինի գնել ձեր ապրանքը մյուսներից `կախված նրանից, թե որքանով է հաջող կառավարվում ապրանքանիշը, քանի որ այն կարող է ավելի բարձր դիրքավորել ձեր ապրանքանիշը` հաճախորդի ընկալման մեջ:
Մեկ այլ հիմնական արտոնություն՝ վստահությունն է: Երբ հաճախորդները սկսեն ավելին իմանալ ձեր բիզնեսի մասին, նրանք նույնպես կսկսեն վստահություն ձեռք բերել: Վստահություն ստեղծելու համար ընկերությունը պետք է հաճախորդներին հիմք տա նրանց դա ստուգելու: Այս քայլը շատ կարևոր է ապրանքանիշի համար, քանի որ այն կսահմանի, թե որքան կամ քիչ կստանաք: Այլ գործոններ, որոնք դանդաղորեն կստանան հաճախորդների վստահությունը, հաճախորդների բացառիկ սպասարկում, ապրանքի / ծառայության հետ դրական փորձ, առցանց առցանց հաղորդակցություն և այլն:

Հայաստանի բրենդինգային գործակալություն

Լինելով բրենդինգային ընկերություն Հայաստանում ՝ Վամոս ինֆո ՍՊԸ-ն օգնում է ձեր ապրանքանիշին ճանաչելի լինել, որպեսզի այն առանձնանա մրցակիցներից: Մեր փորձառությամբ, որը ներառում է թվային և բովանդակության շուկայավարում, վեբ ձևավորում և մշակում, մենք պատրաստ ենք ձեր բիզնեսի համար կազմակերպել բրենդինգի ռազմավարություններ ՝ հիմնված ձեր առաջարկած ապրանքների և ծառայությունների վրա ՝ ապահովելով, որ այն պահպանի ձեր ընկերության մշակույթը, տեսլականը և արժեքները:
Ձեր ընկերության համար մեր փորձագիտական բրենդինգային ծառայություններից օգտվելու համար կապվեք մեզ հետ այսօր: